Logo-Creare-Site-Creare-Magazin-Lightit.ro

Cum sa iti optimizezi site-ul pentru SEO si Conversii

O distribuire conteaza!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
IN ACEST ARTICOL TE VOM INVATA CUM SA ITI OPTIMIZEZI SITE-UL PENTRU SEO SI CONVERSII IN CATIVA PASI SIMPLI.

Ce este SEO ? Si de ce este bine sa ai un website optimizat?

SEO este abreviat in “Search Engine Optimization”, tradus in limba romana : optimizarea motorului de cautare.Este un proces prin care iti cresti traficul website-ului prin rezultatele cautarilor.

Daca ai un SEO bun poti atrage un trafic organic , poti atrage mai multe oportunitati si mai multi clienti.

5 motive pentru ati optimiza website-ul

1.Faceti site-ul dumneavoastra specific pentru publicul dumneavoastra

Uneori , specialisti in marketing se simt in contradictie cu motorul de cautare Google deoarece nu reuseste sa clasifice cele mai bune cautari.

In realitate , insa , obiectivul dumneavoastra si ale lui Google sunt aceleasi:

  • Sa serviti cel mai bun continut pentru publicul dumneavoastra.
  • Sa creati o experienta pozitiva pentru utilizatorul site-ului web.
  • Sa prioritizati continutul care ofera o valoare semnificativa.

Cand va concentrati pe Search Engine Optimization (SEO), alegeti cuvintele semantice primare si asemanatoare legate de intentia de cautare.Scrieti continut pe care oamenii il adora sa citeasca si sa va asigurati ca furnizati meta-informatii pentru a ajuta Google sa inteleaga mai bine copia.

In cazul in care va optimizati site-ul pentru conversii trebuie sa va concentrati pe indrumarea vizitatorilor catre un anumit obiectiv, indiferent daca este sa va alaturati listei de e-mail sau sa cumparati unul dintre produsele dumneavoastra.La fel ca Google , vrei sa oferi publicului tau exact ceea ce isi doresc acei consumatori.

Stiind cum sa-ti optimizezi site-ul pentru SEO si conversii , promovezi simultan ambele obiective si creezi o relatie mai buna intre site-ul tau si motoarele de cautare.

2.Cresterea traficului organic

Atragerea traficului organic prin Search Engine Optimization (SEO) este gratuita . Trebuie sa platiti pentru a dezvolta si promova continutul dar acest lucru nu este nici pe departe aproape la fel de scump ca plata pe un clic.

Atunci cand comparati rata apropiata dintre cautatorii care ajung pe site-ul dumneavoastra prin intermediul cautarii organice si cei care vin prin anunturi cu plata, rezultatele sunt ilustrative. Cautarea organica se inchide cu aproape 15%, in timp ce cautarea platita se închide cu mai putin de 2%.

Investiti-va timpul si, daca este necesar, bani in cresterea traficului organic. S-ar putea sa dureze mai mult, dar rezultatele vor fi mai bune și duc la mai multe conversii.

3.Profitati de traficul existent

Cand oamenii va viziteaza site-ul web, nu doriti sa se arunce si sa plece. In schimb, vrei sa faci o impresie de durata si sa-i incurajezi să se intoarca.

Învatarea modului de optimizare a site-ului pentru conversii necesita o intelegere a experientei utilizatorului. Aflati cum navigheaza vizitatorii pe site-ul dvs., daca deruleaza pagina in jos si cat de des fac clic pe indemnurile dumneavoastra.

Când oamenii vă vizitează site-ul web, nu doriți să se arunce și să plece. În schimb, vrei să faci o impresie de durată și să-i încurajezi să se întoarcă.

Învățarea modului de optimizare a site-ului pentru conversii necesită o înțelegere a experienței utilizatorului. Aflați cum navighează vizitatorii pe site-ul dvs., dacă derulează pagina în jos și cât de des fac clic pe îndemnurile dvs. (CTA).

Dacă cineva se înscrie la lista dvs. de e-mailuri, îl puteți contacta mai târziu cu oferte, stimulente și multe altele. De asemenea, puteți încuraja vizitatorii să vă urmărească pe rețelele de socializare, să vă viziteze paginile de produse și să citească postările de pe blog.

Valorificarea traficului existent va ajuta sa va imbunatatiti rata de conversie, deoarece se va converti un procent mai mare din traficul organic. Stiti la ce oferta va raspunde publicul dvs. si cum sa le prezentati într-un mod atragator.

4.Fortati site-ul dumneavoastra sa lucreze cat mai mult

Doriti ca publicul dvs. sa converteasca la rate mult mai mari. Pentru a face acest lucru, trebuie sa va studiati indeaproape publicul si sa le oferiti ceea ce au nevoie si se asteapta.

Dacă ati facut cercetarea si ati aplicat datele pe site-ul dvs., va puteti astepta la o crestere a ratelor de conversie. Oamenii care va viziteaza site-ul gasesc rapid de ce au nevoie si apreciaza marca dvs. pentru furnizarea acestuia. Rezultate de fidelizare a mărcii.

Totusi, Search Engine Optimization (SEO) este întotdeauna pe primul loc. Fara trafic, nu puteti efectua conversii. Creati un site cu continut valoros, lipicios și o mulțime de oportunitati pentru conversia vizitatorilor.

5.Oferiti publicului ceea ce isi doreste si se asteapta sa afle

Imaginati-va acest scenariu:

Aveti un site de comert electronic care vinde pantofi. Un client are nevoie de o nouă pereche de pantofi de alergare și efectueaza o cautare pe Google pentru cei mai buni pantofi pentru alergatori. Ati scris o postare lungă si aprofundata pe blog despre alegerea pantofilor de alergare, inclusiv recomandari de marca si informatii pentru diferite tipuri de alergatori.

Vizitatorul citeste articolul. La final, aveti un magnet de plumb care ofera o diagrama gratuita de dimensionare si potrivire pentru alergatori. Tot ce trebuie sa faca vizitatorul este sa se inscrie la lista dvs. de e-mailuri.

Trimiteti magnetul de plumb imediat vizitatorului. Cateva zile mai tarziu, trimiteti un cod de cupon pentru magazinul dvs. online, impreuna cu imagini cu pantofi de alergare. Clientul realizeaza ca aveti ceea ce ii satisface nevoile și reducerea stimulează o vanzare imediata.

După cum puteti vedea, Search Engine Optimization si rata de conversie functioneaza mana in mana. Daca indepliniti asteptarile publicului și ii ajutati sa gaseasca ceea ce doresc, veti asigura un client.

Cum sa iti optimizezi site-ul pentru SEO in 6 pasi simpli

1.Analizeaza toate datele site-ului tau


Este posibil ca o singura bucata de date sa nu va spuna nimic, dar cand colectati o multime de date, începeti sa observati tipare.

Rapoartele de comportament ale utilizatorilor si datele de trafic din consola de cautare Google ajuta la o imagine clara. Rapoartele de comportament ale utilizatorilor, de exemplu, va arata cum se comporta oamenii odata ce aterizeaza pe site-ul dvs., in timp ce datele GSC urmaresc valori cheie, cum ar fi numarul de sesiuni, numarul de sesiuni unice, rata de respingere si multe altele.

Analizati datele pentru modele specifice. Sursele de recomandare va pot spune multe despre publicul dvs. Cum va gasesc oamenii site-ul? Cautati pagini care obtin mai mult trafic si mai multe conversii decat altele. Realizati inversarea succesului acelei pagini pentru a o reproduce pe site-ul dvs.

2.Faceti o cercetare aprofundata a cuvintelor cheie

Cu ani in urma, puteai alege un cuvant cheie din aer, sa scrii un articol de 300 de cuvinte si sa te clasezi pentru cuvantul cheie a doua zi. SEO nu mai functioneaza asa.

3.Produceti continut lung si bogat in valoare

Potrivit Buffer ,lungimea ideala pentru o postare pe blog este de 1600 de cuvinte .Totusi , acesta este doar un punct de plecare.

Inainte de a decide cu privire la lungimea optima pentru conținutul dvs.,cautati pe Google cuvantul cheie principal si vizitati primele 10 rezultate în SERPs. Unele dintre aceste pagini au mai mult de 1.600 de cuvinte? Atunci ar trebui să fie si a ta.

Lungimea nu este totul. Cu toate acestea, trimite un semnal catre Google ca furnizati mai multe informații. Daca o multime de oameni petrec mult timp pe pagina respectiva – citind pana la capat – este mai probabil sa va clasati mai sus

4.Optimizati SEO pentru on-page

SEO on-page va arata cum sa va optimizati site-ul web atunci cand creati anumite pagini. Factori precum titlurile, subtitlurile, URL și metaetichetele se incadreaza in aceasta categorie.

Utilizati cuvantul cheie principal in titlu, de preferinta cat mai aproape de început. Ar trebui sa apara, de asemenea, in slug si cel putin un subtitlu. In intreaga copie a corpului, vizati intre 0,5% si 2,5%. Incercati sa nu treceti peste capatul superior pentru a evita sa aratati ca o umplutura de cuvinte cheie.

Presarati cuvintele cheie principale și conexe pe tot corpul, subtitlurile și textul alternativ al imaginii. Includeti o multime de context pentru fiecare, astfel încat Google sa inteleaga cu exactitate despre ce vorbiti.

5.Optimizati SEO pentru off-page

SEO off-page – numit si SEO off-site – se refera la modalitatile prin care va optimizati site-ul web prin mijloace externe. Blogurile pentru clienti, activitatea pe retelele sociale, marketingul influentatorilor si mentiunile despre marca pot imbunatati SEO site-ul dvs.

SEO off-page – numit și SEO off-site – se referă la modalitățile prin care vă optimizați site-ul web prin mijloace externe. Blogurile pentru clienți, activitatea pe rețelele sociale, marketingul influențatorilor și mențiunile despre marcă pot îmbunătăți SEO site-ul dvs.

6.Optimizeaza pentru telefon

Cu tot mai multi oameni care acceseaza site-uri web prin dispozitive mobile, nu doriti sa lasati aceste conversii potentiale la rece. Mai mult, Google a lansat primul index mobil, ceea ce inseamna ca s-ar putea sa va clasati mai bine daca va concentrati pe prietenia mobilă.

Poate SEO sa va îmbunatateasca conversiile pe site?

Nu veti vedea rezultate imediat. Clasamentele necesita timp pentru a se crea, in special cu multitudinea de continut care exista online, asa ca trebuie sa lucrati din greu pentru a crea continut de calitate, pentru a atrage backlink-uri și pentru a stabili credibilitatea cu Google.

Cu toate acestea, ar trebui sa incepeți sa va pregatiti pentru conversii acum. Daca stiti cum sa va optimizati site-ul, puteti vedea imediat conversii mai mari chiar daca aveti un trafic redus.

SEO imbunatateste conversiile directionand cautatorii potriviti catre conținutul dvs. Daca clarificati scopul unei pagini, Google il poate clasifica cu precizie pe baza intentiei de cautare din partea consumatorului.

In plus, scrierea de articole mai lungi, bazate pe valoare crește șansele ca un vizitator să converteasca. Ei recunosc valoarea a ceea ce ati distribuit si devin intrigati. Atata timp cat le prezinti o oferta atractiva, cretti sansele de a obtine conversii.

Concluzie

SEO se poate dovedi extrem de complex, dar cunoasterea elementelor de baza va va oferi un început

Începeti prin colectarea cat mai multor date si efectuarea unor cercetari amanuntite. Scrieti continut orientat catre publicul dvs., dar asigurati-va ca este mai bun decat cel al concurentilor dvs.

Concentrati-va pe experienta utilizatorului si pe modelele pe care le detectati prin rapoartele de comportament ale utilizatorilor. In timp, veti vedea ca traficul si conversiile vor creste in functie de munca depusa.

Daca scrieti continut solid, vesnic verde, puteti atrage trafic – si genera conversii – pentru anii urmatori.

ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER

Primeste informatii importante pentru businessul tau!

Alte persoane au citit si urmatoarele articole:

Uncategorized

Cum sa iti deschizi o afacere online

Oricine ce are acces la internet si la un calculator sau laptop isi poate deschide o afacere online astazi, chiar si in 30 de minute,

CREAZA WEBSITE RAPID, SIGUR SI EFICIENT!

Nimanui nu ii plac site-urile plictisitoare, trebuie sa fi elegant, scurt si sa iti cunosti obiectivele, lasa-ne pe noi sa ne ocupam de crearea site-ului tau